Monday 25 August 2008

اختى حبيبتى




قبل اى شىء

وقبل ما افتح بقى

وقبل ما اتكلم نص كلمة


انا بوجه اعتذار كبير جدا.. مش لأى حد


لحبيبتى وصاحبتى العاقلة الصغيرة


اختى


حيث اسيىء فهم تدوينتى السابقة

حيث انى لم اذكر اسماها ضمن اللى بدعيلهم للزواج


بس انا كنت أقصد فقط اوجه الشكر والدعاء للصبيان والبنات اللى شاركونى فرحتى وتعبتهم معايا فى فرحى



لكن طبعا .. هى اكبر من كده بكتير

هى عارفه اد ايه


انا بحبها وبموت فيها

هى صاحبتى واختى وخطيبتى السابقة


اصلكم مش تعرفوا انا مليش اخوات غيرها

وهى عارفه اد ايه انا بحبها وبدعيلها ان ربنا يتمم لها على خير

وربنا يكون فى عونه


هيأخد حته سكرة


بحبك يا بت يا اختى انتى

وهحبك اكتر بس ترجعى تشتمينى وتقوليلى يا ..... فاكرة

8 comments:

Anonymous said...

ربنا اكيد بيحبك لانه اهداك اجمل واحن وارق اخت فى الدنيا

وكمان علشان ربنا رزقك اجمل زوجة باذن الله فى الدنيا

هنعمل ايه ماانتوا اولادنا برده ياابنى بس حافظ على كل الجواهر اللى ربنا رزقك بيها وحظك ان كلهم بنات بدءا من السيدة الوالدة وانتهاءبنداء الصغيرة
ربنا يديم عليكم الفرح والسعادة والمودة والحب اللهم امين
اختك المشاغبة الصغيرة

خالد - كلام من القلب said...

انا كنت عايز اطمن حضرتك

يا اخت بن توفيق

اسلام مش نسي حضرتك بس نسي ناس كتير

ولكن الراجل لازم ندي له عذره

ومش نسي بس ده عامل لهم بلوك كمان

يلا بقى

والله المستعان

Anonymous said...

اسلام مش يقدر ينسى الناس اللى بيحبهم ابدا لان من شيمه الوفاء والاخلاص
ولكن التمس لاخيك سبيعين عذرا

ولا احنا نسينا

اخونا بن توفيق كان الله فى عونه من كثرة ما يلاقى من ضغوط الشغل واخواته اللى طلعوله فى المقدر جديد بالاضافة لكل نكبات الحياة اى خدمة ياابن توفيق بس خمسة جنيه على الكلام ده ولا هو ببلاش على راى عمك سبيع
اختك المشاغبة الصغيرة

خالد - كلام من القلب said...

انا مش مقتنع بالكلام ده نهائياً

لاني اعرف اسلام كويس جدا جدا

ولكن الواحد بيعمل اعتبار لشوية حاجات

وعلى اساسها بيعمل شوية حاجات تانية

معلش الكلام مش مفهوم

ولكن

الله الموفق واسلام عارف انا بحبه قد اية واتمنى له الخير قد اية

وهذا يكفي

الف مبروك مرة تانية يا اسلام

وانا متاكد ان لا اختك ولا اى حد تاني يقدر يزعل منك

وبالله عليك متخليش حد يزعل منك


والله المستعان

عمك فى الله

خالد درويش

شهاب الأزهر said...

ربنا يتمم لك على خير يا بني..

بس انت ابقى افتكرنا بحتت لحمة في الوليمة إن شاء الله :)؛)

Anonymous said...

انا متاكدة ان العتاب لايكون الاللاحباب
اما اذا لم يوجد هذا العتاب فيكون الاخ بالنسبة لاخوه بلااهمية ولاقيمة
ولكن متى واين يكون هذا العتاب هذا هو السؤال؟

واكيد مفيش حد يقدر يزعل من ابن توفيق
واكيد كلنا بنتمناله الخير لانه من الشخصيات النادرة فى هذا المجتمع لذا يجب الحفاظ عليه لان كثرة الضغوط تؤدى بالانسان الى الرغبة فى الصفاء الذهنى واعادة ترتيب اوراقه او بمعنى اخر لالتقاط الانفاس
لاتغضب منى اخى الكريم
اختك المشاغبة الصغيرة

saiaf said...

اصل اسلام من ساعة اللى حصله و هو بقى مش فاكر حاجة

حتى اصحابة ... عادى يعنى


هو مش فاكر غير حاجة واحدة بس


:):)


سياف.كوم

الناس حركااااااات

خالد - كلام من القلب said...

الله ينور عليك يا سياف انت جبت من الاخر

ربنا يبارك لك يا ابني

بس معقولة ممكن انا لما احصلك يا اسلام ابقى كده

انسى اصحابي زي ما بيقول سياف

لا لا لا لا لا لا لا لا

مش ممكن ابداً

وعموماً ربنا يقدم اللي فيه الخير

والله المستعان